Skip to content
- Изготвяне на счетоводна политика на дружеството и съставяне на индивидуален сметкоплан.
- Приемане, преглед и класифициране на първичните счетоводни документи.
- Обработка и осчетоводяване на първичните документи с помощта на специализиран счетоводен и бизнес софтуер.
- Възможност за издаване на фактури от името на клиента (при взаимна договорка).
- Подготовка и регистрация на фирмата по ЗДДС.
- Обработване на касовите и банкови разплащания на Доверителя.
- Създаване на вторични счетоводни документи и регистри, съгласно действащото законодателство.
- Съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици – при поискване от Доверителя.
- Обработка на данните със счетоводен продукт, позволяващ потребителски справки в различни популярни файлови формати (.pdf, .doc, .xls) с възможност за обмяна на информация по електронен път.
- Приемане и класифициране на дълготрайните активи на дружеството на Доверителя, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план, изчисляване на дължимите амортизации.
- Осчетоводяване на разходите за работни заплати, социални осигуровки и данъци.
- Ежемесечно подготвяне на дневниците за покупки и продажби и Справката-декларация по ЗДДС и подаването им по електронен път.
- Отчитане на материалните запаси.
- Следене на складова наличност;
- Консултации по счетоводни въпроси.
- Съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости.
- Съставяне на годишни счетоводни отчети.
- Изготвяне на необходимите документи и справки за извършвани проверки и ревизии, отнасящи се за периоди, през които Кантората е била отговорна за счетоводното обслужване на Доверителя.
- Подреждане и архивиране по избрана система за разграничаване на видовете документи.
Call Now Button